Thisismylife

Alla inlägg under januari 2010

Av Isabelle - 3 januari 2010 16:36

De där kändes konstigt att skriva 2010, de kommer nog ta ett tag att vänja sig vid :)

Kul att jag har så många berundrare av bloggen, trodde typ att de bara var Mamma & Tove som läste..haha men om man läser den kan man ju kommentera tkr jag :)

 

Idag skrev Lijlan till mig på FB chatten, blev så glad då att veta att bruttorna överlevt nyår.. haha

Dom hade de bra och levde livet, jag är så jävla avundsjuk! :D

 

Nyår va riktigt kul, Fredrik fick till en bra tillställning och de blev gråt, tårar, bråk och otrogenhet av folk i vanlig ordning. Men jag har varit lugn :) Håller mig på avstånd.

 

I morgon får jag trevligt sällskap i stallet, Angelica ska följa med och rida ( Jimmys kusins tjej) ska låna hem lite sadlar från Tina och pröva. Hoppas någon passar så jag kan köpa en av dom, behöver faktiskt 2. Lite tråkigt att aldrig kunna följa med Jennifer ut och rida, men de ska de bli ändring på :)

 

För övrigt har det varit en lugn helg för oss. Jag har jobbat nu lördag och söndag, så då är jag lugn iaf. Känner att jag kanske inte har sovit ikapp än + att jag FORTFARANDE är förkyld jag blir galen..

Nej nu är det slutspurt slutar om 40min..

YEEYH!



PS. Till helgen kommer mina älsklingar!     


Som jag längtat efter brudarna! Nu var de lääänge sen vi sågs :)

Presentation


Isabelle heter jag är 22år. Här kan du läsa om min vardag, mina hästar och alla galenskaper jag hittar på :)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards