Thisismylife

Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

Tisdag 13 mars

Av Isabelle - 13 mars 2012 20:05

Jag sliter vidare med Amadeus, fast de är så j*vla svårt ibland så sitter jag och kollar på IATA-utbildningar. Måste ju vara knäpp i huvudet. Men skulle vilja fortsätta med detta och få den högsta utbildningen på papper. Dock kostar de lite pengar, men hittade en utbildning som man kan läsa den på distans. Då blir de samtidigt repetion på amadeus.

Framtiden får utvisa hur de blir. Har ju ett år till på mig och bestämma mig för exakt vad jag ska göra när jag är klar.


Nu kör jag 3studiedagar och är hemma i säter, ska bli skönt att varva plugg med promenader och fint väder?! Blir de fint väder tänker jag trotsa min "kära vän" läkaren och ta en härlig ridtur på Pyssling. Har ju inte ridit på 3-4månader nånting :(


Unnade mig själv en present såhär på kvällen också, den hittar ni HÄR http://www.ryttargps.se/index.php?route=product/product&product_id=57

Säkerheten kommer främst när man pysslar med så stora tunga djur som dom ändo är trots att mina inte är stora nu. De ska bli skönt att ha koll på vad som händer när vi är ute och far. Har fått den kameran rekommenderad så jag ska testa sen får jag berätta vad jag tycker. 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 16 mars 2012 19:26


Jag sitter och pluggar en fredag kväll, trodde aldrig i min fantasi att de skulle hända. Men nu gör de det. Jag mår nästan illa för att jag är så sjukt nervös. Fixar jag provet på tisdag så ska jag fira med goda drinkar sen! När de nu ska bli...   ...

Av Isabelle - 12 mars 2012 19:20

Äntligen är de klart med praktikplats :D Säters turistbyrå som nu ligger under visit södra Dalarna kommer bli min första LIA-tid. Det kommer bli väldigt kul och intressant. Ser verkligen framemot våren och sommaren nu.    Sedan är hotell bokat fö...

Av Isabelle - 6 mars 2012 21:45


Jag vet inte ens vart jag ska ta vägen.. Denna veckan startade AMADEUS kursen, wow kan man säga. Så mycket som jag har tagit in på 2dgr har vi nog inte gjort på hela tiden här. 3v håller vi på (nästan) Sen fick jag ju en total chock igår när jag kl...

Av Isabelle - 4 mars 2012 22:01


Jag bloggar inte längre för alla dagar är sig lika. Speciellt uppe i Orsa. Sen har jag haft ett par jobbiga månader med sjukdom osv. Men tur jag inte är den enda i sverige som varit dålig ;)   Sen har jag börjat stamkunda på vårdcentralen igen. S...

Av Isabelle - 11 januari 2012 20:59

Ibland känns de som om min tid står stil och att allt och alla förändras runt mig. Ser man gamla klasskompisar sen låg, mellan och vissa ur högstadiet så känns allt väldigt märkligt. Jag tycker själv att de är rätt jobbigt, då jag inte vill bli för...

Presentation


Isabelle heter jag är 22år. Här kan du läsa om min vardag, mina hästar och alla galenskaper jag hittar på :)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards