Thisismylife

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Isabelle - 16 mars 2012 19:26

Jag sitter och pluggar en fredag kväll, trodde aldrig i min fantasi att de skulle hända. Men nu gör de det. Jag mår nästan illa för att jag är så sjukt nervös. Fixar jag provet på tisdag så ska jag fira med goda drinkar sen! När de nu ska bli...


Energin har legat på topp de senaste dagarna, de känns väldigt bra. Får hoppas att de är vårkänslorna så de håller i sig ett tag. Idag vaknade jag 06.00 Packade in hundarna i bilen och for till stallet, så skönt att kunna fodra hästarna och sen ta morgon promenaden innan hästarna ska ut. De gör ju att man får mer tid över. Så vid 07.36 loggade jag in i Amadeus i morse. Körde på till kl kvart över 11 och tog sen en härlig promenad med hundarna igen.


Dock har lurade mina vårkänslor mig och tog säterdalen och sen backen bakom fäboden upp.. Vi behöver inte nämna så mycket mer om det mer än att de var glans is och att jag nog ska vänta ca en månad till med att gå där :)


Har även fixat käk åt hungriga killar, Janne blir så nöjd när vi bjuder på mat. Undrar just varför?! ;)



 

En gammal på grabbsen :)


Jag har också gjort något jag väntat sååååååå länge på. Jag tog mig en ridtur med pyssling, han kunde skritta lika fort framåt som bakåt och bocka. Han vet dock inte om att han är 18år de är rätt kul. Tror tjejerna kommer få en rolig tid med honom så fort han kommit i form.

Jag har inte ridit på säkert 4mån och nu kommer jag ha ont i några dagar igen. Men de var det banne mig värt, så underbart vårväder vi haft idag!


Allt känns så bra, vill att allt ska hända nu! Alla roliga saker! Men de tar ju sån tid...

Den som väntar på nått gott......

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Isabelle heter jag är 22år. Här kan du läsa om min vardag, mina hästar och alla galenskaper jag hittar på :)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards