Thisismylife

Alla inlägg under maj 2011

Av Isabelle - 4 maj 2011 20:35

Äntligen Maj och sommarn är nära, men först är de pappas födelsedag sen fyller älskling år och bästa pullan! Nu har jag nått inbokat VARJE HELG hela månaden helt sjukt kul gö :) Maj kan vara den bästa månaden på året! Allt roligt händer, värmen kommer och man är taggad och laddar för tusen inför sommaren :)

Och så äre ju ELITLOPPET :D :D Dock har Elinore bangat så jag vet inte hur mina planer blir under elitlopps helgen än :/


För min del har ju inte månaden börjat så bra då man legat i magsjuka sen i Söndags, blääääää! Så jävla trött på detta. Jag som älskar allt som är gott orkar inte få i mig nått. Inte en GODIS!!!! Det jag helst skulle vilja ha nu är torsk me äggsås och potatis, mammas hemmalagade och sen bara tycka synd om mig själv. Fast nu blir de sån där hälso youghurt och kalaspuffar :)


De har vart stökiga dagar istallet och de har märkts på mockningen, men nu ska de väl bli lungt får jag hoppas. Har gått runt och planerat hagbyggena. Baro och Olivia får gå i stora hagen, vi delar den mockar ur och låter den vila i omgångar. Trixan och Nickis kommer ha 2 små hagar, en med gräs och en vanlig + att dom får gå i stora på nätterna när det är dags att börja sova ute :)


Nu ska jag kolla på greys och gråta en skvätt de är sorgligt idag :(

Pappa och Mitt älskade hjärta! Saknaden efter dig är obeskrivlig...    


Presentation


Isabelle heter jag är 22år. Här kan du läsa om min vardag, mina hästar och alla galenskaper jag hittar på :)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards