Thisismylife

Alla inlägg under augusti 2010

Av Isabelle - 15 augusti 2010 18:44

Som alla redan vet så är jag hemma igen och åkte hem nån vecka tidigare än beräknat. Jag är såå nöjd över mig själv och min tripp! De va såå kul och lärorikt och man blir mognare av att göra saker man inte trodde man skulle våga. Men som allt så finns de en baksida av allt de roliga och jag trodde att de skulle funka att "ha" 2 liv, men de gick inte :(

 Man måste göra ett liv av det och jag visste inte riktigt vilket jag skulle välja och de vet jag nog inte nu heller :p

 

Jag saknar USA och alla människor vissa stunder så jag blir galen och verkligen bestämt mig för att jag ska tillbaka men samtidigt har jag mitt liv här och de bara  rullar på.

 

Så efter haft ångest för att gå in på bloggen och skriva nå nytt så har detta tagit tid. Men nu har jag äntligen kommit till en vändpunkt efter en låång sommar.

De gick längre och längre ner och jag såg inte så mycket hopp överhuve taget, men då började jag hota gud lite nu i augusti och vips så löste ju sig allt :)

 

Så här är jag nu.

Nästa vecka flyttar hästarna in, kontraktet på Olivia går ut den 21/9 och jag vet varken ut eller in. HUR SKA JAG GÖRA :S

Í vilket fall som hellst har jag 2 boxar och 3 hästar :p

Den matten funkar så dåligt..haha

 

Jag har även efter ett aktivt och låångt sökande fått jobb, en veckas prövotid och det är heltid :D Börjar på tisdag, ska bli så sköönt. Dämpa ångesten i benen jag haft den senaste tiden. De tar verkligen på en både psykiskt och fysiskt att inte göra något vettigt om dagarna. Så under mina härliga sommar har jag mest sola o bada när solen vart framme :) Festat och levt livet varje helg :) ridit och gått massa promenader mer Elliot för att fördriva tid.

 

Sen är det dags att köra igång med allt på riktigt igen!

Så får vi se vad framtiden har bestämt för mig :)

 

Over and out!


Presentation


Isabelle heter jag är 22år. Här kan du läsa om min vardag, mina hästar och alla galenskaper jag hittar på :)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards