Thisismylife

Alla inlägg under oktober 2011

Av Isabelle - 10 oktober 2011 14:29

Nu rullar de på i en världans fart, man har helt kommit in i skol levandet. Nu pluggas det för fulla muggar och den 30 november har vi en grymt stor tenta, på ungefär hela världen för att vara ordagrann.


Förra veckan hade vi presentationsteknik vilket var jävligt kul, väldigt känsloladdat, väldigt intesivt, mycket tårar av både sorg och glädje men så sjukt kul :) Helt fantastisk grupp vi hade då..


Idag är de studiedag och jag håller på att ta fram allt och lite till om USA och man glömmer lätt hur stort de är ;) Resten av veckan består sen av produkt och paketering med Hasse, de ska bli grymt kul :D


Hoppas på att jag ska få Bobbisen skodd ikväll oxå, om jag lyckas få tag på Lasse vill säga..

Vet på ett ungefär också nu vart jag ska lägga min första LIA-praktik :) Spännande....


Greta fick igår både, manikyr, pedikyr och helkropps massage. Synd dock att jag missade min massage pga feber och skit förra veckan..


Sen så har jag nu fått en ny doktor, ska bli spännande att träffa den. Och förhoppningsvis är den ingen barnläkare. Har även fått tid hos min nya sjukgymnast. Och sen är de bara bedömningar, rötgentider och behandlingar som återstår. Men jag hoppas verkligen att de ska gå fortare att än förra axel. Ska be dom röntga på axlar på engång nu. Eftersom en kortison spruta ca räcker i 6mån och jag fick den i högra axel i april, vilket för att i morgon har de gått EXAKT 6månader sen...


Jag är trött på värk, smärta, sömnbrist och ej fungerande smärtstillande!!


De är fan ren vilja som jag går på nu, annars orkar jag inte..

"Men som sagt hoppet är det sista som överger än."

Presentation


Isabelle heter jag är 22år. Här kan du läsa om min vardag, mina hästar och alla galenskaper jag hittar på :)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards