Thisismylife

Alla inlägg under oktober 2010

Av Isabelle - 23 oktober 2010 09:35

Ja mitt inlägg med kläderna får vi nog vänta på :-P dom står innanför dörren bara. Har vart på tok för förkyld för att ens orka.... Så jävla trött på detta nu! Igår la jag mig i sängen när vi kolla på tv. Såklart slutade det med att jag somna, vid 9e!! Å jag hade sovit till halv 10 på morgonen, snacka om att de tar på krafterna och vara förkyld. Idag måste jag åka till granngården då jag har slut på både spån och musli. Är helt deprimerad av att inte kunna ha tränat denna vecka :-( aja tar ett längre inlägg sen! Chiaooo!

Av Isabelle - 20 oktober 2010 15:41

Tiden går fort (de är nog starten på alla mina inlägg :p ) nu har jag funderat och funderat om jag skulle ta bort bloggen eller ha den kvar. Och jag kom fram till att ge den ett försök till. Jag suger ju på allt som har med bloggar att göra så för att enkla saken lite klippte jag ihop lite bilder i paint och gjorde en header :D amatörmassigt jag vet, så om någon snäll själ skulle vilja hjälpa mig så säg gärna till. Ja menar egentligen skulle jag verkligen behöva lära mig efter som jag har en mobil med relativt bra kamera, jag har en Nikon D60 och en olympus så fina bilder knäpper jag oxå, skulle bara behöva göra nått med dom :) Lära mig mera....

 

Aja iaf vare inte de jag skulle skriva mera om. Tänk att direkt jag börjar skriva så kommer jag på massor och allt blir långt och krångligt, så jag ska fatta mig hyffsat kort.

 

Börjar med mitt liv lite enkelt, jag är kvar på jobbet som jag skrev om i förra inlägget började 17 Augusti och idag är de 20 October så lite duktig har jag iaf vart :) Sen har jag skickat iväg Scenic igår till en familj i Borlänge som skogsmulle :) De kändes oerhört bra och verkade vara jättebra människor! Dom har henne på låns året ut så får vi helt enkelt se. Men jag fick SMS av "Y" i morse och natten hade varit lugn och de hade gått bra att släppa ut henne i flocken och att allt kändes bra så de var skönt att höra :)

 

Själv gick jag hem från jobbet idag, 3gången jag är sjuk nu sen jag börja. De är så jävla typiskt! Nu har vi på tok för mkt och göra på jobbet oxå, och de blir ju faktiskt inte bättre av att folk springer på jobbet och hostar och snorar känns som värsta bakteriehärden där nu :p Vi skulle behöva sprita allting och oss själva. :) Sen äter ju "J" pencillin för kraftig bihålleinflamation så han är oxå sjuk. Fast idag skulle han jobba första dagen på typ 1,5v.

 

Nästa som händer är att Lady åker nu i helgen eller nästa minns inte vilken helg och hon åker hela vägen till norrland men de verkar vara jääätte snälla människor där oxå så jag är helt säker på att hon får de bra :)

 

Sen blir det bara jag och Livian kvar, som förövrigt tränar jättebra och de är bara så roligt :D Ska försöka komma upp och köra lite provlopp i slutet av Nov/början av Dec så får vi se om de hinner bli kval i år, lite tråkigt att allt tar tid. men men sånt är livet ibland!

 

Annars blir de lugnt på hästfronten ett tag, men man ska aldrig säga aldrig. Börjar jag klättra på vägarna så måste ju det åtgärdas :)

 

Annars så har jag fått väldiga julkänslor, har redan frågat syrrans ungar vad dom vill ha i julklapp och allt de där ;) För i slutet av Nov sticker ju jag, Anna och Karro till Ullared och shoppar gärnet! Till alla möjliga, julklappar, häst och hundgrejer, till lägenheten, till J och mig osv.

 

Och sist men inte minst, mitt mål med denna månad lr nu till sista Nov har inte bestämt mig. Men iaf jag ska vara duktig, jag ska fotografera allt jag shoppar och lägger upp det här. De gäller allt, grejer till mig, kläder, till andra, hästprylar allt möjligt lite kul och se hur mkt jag shoppar på en månad. Tror att många blir förvånade faktiskt! men mer säger jag inte ;)

Nu vill Elliot kissa sen ska jag till Ica och Tobacs city idag kom kläderna från H&M och Nelly :D :D :D


Presentation


Isabelle heter jag är 22år. Här kan du läsa om min vardag, mina hästar och alla galenskaper jag hittar på :)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards