Thisismylife

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

15 December

Av Isabelle - 15 december 2011 16:30

En dag kvar :)


Har suttit och kollat på gamla foton, måste säga att jag blir lite vemodig. En del bilder gör till och med ont i hjärtat att se på.....

Saknar mitt Swea Down Under! Tänk om ni kunde bo här med mig igen :)


Jag sitter och spyr galla med M på Fb, de funkar jävligt bra. Vi kan gnälla lite ikapp så känns de iallafall lite bättre sen. Dock är de ju tråkigt tycker jag att man sagt att man ska vara med och göra en sak och sedan bara hoppar av och struntar i allt annat. Så svårt är de ju inte att svara ja/nej?!


Jag är sugen på Kebab, jag vill inte städa och packa. Jag vill att de ska fixa sig själv :)

Jag vill gå på revy med dom andra, men vette tusan om jag orkar.. Sitter ganska bra och njuter här åååå..


som ni märker har jag inte så mycket att säga just nu, för jag har tjatat sönder allt redan. Ska leta på någon rolig gammal bild nu få se :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 16 mars 2012 19:26


Jag sitter och pluggar en fredag kväll, trodde aldrig i min fantasi att de skulle hända. Men nu gör de det. Jag mår nästan illa för att jag är så sjukt nervös. Fixar jag provet på tisdag så ska jag fira med goda drinkar sen! När de nu ska bli...   ...

Av Isabelle - 13 mars 2012 20:05


Jag sliter vidare med Amadeus, fast de är så j*vla svårt ibland så sitter jag och kollar på IATA-utbildningar. Måste ju vara knäpp i huvudet. Men skulle vilja fortsätta med detta och få den högsta utbildningen på papper. Dock kostar de lite pengar, m...

Av Isabelle - 12 mars 2012 19:20

Äntligen är de klart med praktikplats :D Säters turistbyrå som nu ligger under visit södra Dalarna kommer bli min första LIA-tid. Det kommer bli väldigt kul och intressant. Ser verkligen framemot våren och sommaren nu.    Sedan är hotell bokat fö...

Av Isabelle - 6 mars 2012 21:45


Jag vet inte ens vart jag ska ta vägen.. Denna veckan startade AMADEUS kursen, wow kan man säga. Så mycket som jag har tagit in på 2dgr har vi nog inte gjort på hela tiden här. 3v håller vi på (nästan) Sen fick jag ju en total chock igår när jag kl...

Av Isabelle - 4 mars 2012 22:01


Jag bloggar inte längre för alla dagar är sig lika. Speciellt uppe i Orsa. Sen har jag haft ett par jobbiga månader med sjukdom osv. Men tur jag inte är den enda i sverige som varit dålig ;)   Sen har jag börjat stamkunda på vårdcentralen igen. S...

Presentation


Isabelle heter jag är 22år. Här kan du läsa om min vardag, mina hästar och alla galenskaper jag hittar på :)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards