Thisismylife

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Isabelle - 12 mars 2012 19:20

Äntligen är de klart med praktikplats :D Säters turistbyrå som nu ligger under visit södra Dalarna kommer bli min första LIA-tid. Det kommer bli väldigt kul och intressant. Ser verkligen framemot våren och sommaren nu. 


Sedan är hotell bokat för Elitloppet! Fy fan va kul de ska bli! De är nått jag verkligen längtar efter! sen fyller ju gud och alla människor år under min tid hemma. Mycket jämna nummer så de blir nog fart och fläkt mer eller mindre hela våren.


Vi har gått in i halvtid på amadeus nu,jisses! Nästa tisdag är de tenta. Jag är nervös redan nu, jag har drömt mardrömmar och detta. De är helt otroligt vad man ska minnas och komma ihåg och skriva i rätt ordning...


Dagen efter beger vi oss mot Göteborg och ska jobba på TUR-mässan. De ska bli riktigt kul, dock har jag inte fixat några visitkort. Borde kanske försöka skriva ut några simpla själv då?!

Jag ska ialla fall jobba för ett amerikanskt företag som åker runt på mässor. Så de blir lite mer engelska träning, de är bra för min del de. Så torsdag-söndag hittar ni mig på Svenska mässan tillsammans med resten av klassen.


Sen tror jag att de bara är lite tid och sen påsk.. Tiden går fort nu på slutet, i april åker vi ut på Lia och sätter sedan inte våran fot i skolan igen förens i Augusti.


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Isabelle heter jag är 22år. Här kan du läsa om min vardag, mina hästar och alla galenskaper jag hittar på :)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards